In order to view this page you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Joomla gallery by joomlashine.com

Welcome

  • ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!

  • Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ-το λιμάνι

  • ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ...

  • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ...

  • ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ-Οι μαθητές μας συμπληρώνουν τα δελτία Αιμοδότη...

Το σχολείο μας

Το 6ο ΕΠΑΛ βρίσκεται στην Κηπούπολη Ηρακλείου. Ανήκει στην δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση, που αποβλέπει στο συνδυασμό της γενικής παιδείας με την τεχνική επαγγελματική γνώση...

Περισσότερα...

Βρίσκεστε εδώ: ΔραστηριότητεςΔιάφορεςΑγωγή Σταδιοδρομίας

Εργασίες μαθητών

 

kazantakis-s

Νίκος Καζαντζάκης-Σοφά λόγια: αναφορά στη ζωή του Καζαντζάκη και σε λόγια που έγραψε και ακόμα εντυπωσιάζουν στο πέρασμα του χρόνου...

Περισσότερες εργασίες...

 

Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση (Οδηγίες)

 

Η-Τάξη Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση υλοποιείται με κατάλληλα ψηφιακά εργαλεία και μπορεί να γίνεται "Σύγχρονα", δηλαδή σε πραγματικό χρόνο, ή "Ασύγχρονα", δηλαδή οποιαδήποτε χρονική στιγμή (όπως για παράδειγμα με τη γνωστή πλατφόρμα  "η-τάξη")...

Περισσότερα...

 

«Δημιουργώντας μια επιχείρηση-Μαθαίνω τα επαγγέλματα »  

Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας (2010-2011)

 

 ΘΕΜΑΤΑ:
  Η  ομάδα που πήρε μέρος στο παραπάνω πρόγραμμα ασχολήθηκε με θέματα όπως: η διερεύνηση και εμβάθυνση των εννοιών "επιχείρηση", "επιχειρηματίας", "επιχειρηματικότητα". Στόχος ήταν να αποτυπωθούν όλα τα βασικά χαρακτηριστικά για την ίδρυση μιας επιχείρησης και η σημασία της επιχείρησης στη σύγχρονη κοινωνία ως ερευνητικό πεδίο και αντικείμενο απασχόλησης.

ΥΠΕΥΘΥΝΗ για το πρόγραμμα:
Χατζησεβαστού Θεοδώρα (Καθηγήτρια στο 6ο ΕΠΑΛ, Ειδικότητας ΠΕ09-Οικονομολόγος)
 

Φωτογραφίες: Από τις δραστηριότητες της ομάδας...Ενημέρωση των παιδιών από ειδικό σε τουριστικά και επισιτιστικά επαγγέλματα...



 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:

  • Να μάθουν οι μαθητές μας για την έννοια της επιχείρησης και τα επιστημονικά της πεδία (νομικό, κοινωνικό, οικονομικό κλπ)
  • Να καταγραφούν οι επαγγελματικές δραστηριότητες που σχετίζονται με την επιχείρηση
  • Να αναλυθούν μερικά από τα επαγγέλματα (εκείνα που ενδιαφέρουν περισσότερο τους μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα) και να διερευνηθούν εκτενέστερα.
  • Να καταλάβουν οι μαθητές την προσφορά της επιχείρησης στην κοινωνία, αφού αποτελεί απαραίτητο κρίκο για την παραγωγή προϊόντων και την ατομική και κοινωνική ευημερία.
  • Να γίνει αντιληπτό ότι το Διεθνές σύστημα (οικονομικό, πολιτικό, κοινωνικό κλπ) επηρεάζει τις επιχειρήσεις.


ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ-ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ: 

  • Δημιουργία εικονικής επιχείρησης (μετά από επισκέψεις σε διάφορους χώρους επιχειρήσεων)
     
  • Εύρεση σχετικού υλικού με περιήγηση στο Διαδίκτυο (με χρήση Η/Υ του εργαστηρίου Πληροφορικής του σχολείου μας ή της βιβλιοθήκης του ΣΕΚ).
     
  • Ανασκόπηση βιβλιογραφίας από διάφορες πηγές για εύρεση μονογραφιών των σχετικών επαγγελμάτων.
     
  • Δημιουργία ερωτηματολογίου και πραγματοποίηση συνεντεύξεων από επιχειρηματίες και επαγγελματίες για τη φύση της εργασίας τους, τις προϋποθέσεις απασχόλησης, τα προαπαιτούμενα προσόντα τους κλπ.
     
  • Συχνές παρουσιάσεις των μαθητών για την πρόοδο του έργου, σχολιασμός και περαιτέρω επεξεργασία.


ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ της ομάδας στην πορεία του χρόνου:

1ος μήνας:
  • Γνωριμία των μελών της ομάδας, οριοθέτηση των στόχων του προγράμματος, ανάθεση εργασιών.
2ος μήνας:
  • Τα μέλη της ομάδας θα ενημερωθούν γενικά για τις έννοιες της της επιχείρησης, των νομικών μορφών της και της επιχειρηματικότητας.
  • Θα αποφασισθεί η νομική μορφή της εικονικής επιχείρησης, το προϊόν που θα παράγει και τα επαγγέλματα με τα οποία θα ασχοληθούμε.
3ος μήνας:
  • Χωρισμός των μαθητών σε υποομάδες, με στόχο την εικονικά βιωματική προσέγγιση των ρόλων που θα τους ανατεθούν.
  • Σύνταξη ερωτηματολογίου (θα απευθύνεται σε επιχειρηματίες) και υλοποίηση έρευνας.
  • Επεξεργασία αποτελεσμάτων από την εν λόγω έρευνα.
4ος μήνας:
  • Εκτενής ενασχόληση και εμβάθυνση στα επιλεγόμενα επαγγέλματα (βιβλιογραφία, διαδίκτυο, άτυπες συνεντεύξεις.
  • Σχολιασμός για την επαγγελματική αποκατάσταση των μαθητών μέσα από τη σύντομη εμπειρία τους.
5ος μήνας:
  • Παρουσίαση των αποτελεσμάτων στα μέλη της ομάδας, συζήτηση, σχολιασμός.
  • Συγγραφή εργασίας που θα περιλαμβάνει το θεωρητικό πλαίσιο και τα αποτελέσματατης δειγματοληπτικής έρευνας.
  • Παρουσίαση των αποτελεσμάτων στην υπόλοιπη σχολική κοινότητα.
  • Τελική αξιολόγηση

Τέχνη και μαθητές

Φωτο: Γιούρι Μαρίνοβ
Επειδή η τέχνη πρέπει να μοιράζεται...
Καλλιτεχνικές δημιουργίες μαθητών μας... 

Περισσότερα...

Εκπαιδευτικά Νέα

Βιβλιοπροτάσεις

Βιβλιοπροτάσεις
Θυμηθήκαμε ποιά βιβλία διαβάσαμε κι απ' όσα διαβάσαμε ποια ξεχωρίσαμε.
Αυτά τα βιβλία σας προτείνουμε...

Περισσότερα...

Free business joomla templates